№ |
Дата |
|
1. |
01.09. |
Вступ. Значення мови в житті людини та суспільства.
|
2. |
05.09 |
УМ №1. Загальне уявлення про спілкування і мовну
діяльність (аудіювання, читання, говоріння, письмо).
Навчальне аудіювання. Навчальне читання мовчки
|
I. |
Повторення вивченого в початкових класах | |
3. |
06.09 |
Частини мови. Основні способи їх розпізнавання. Іменник. Велика буква та лапки в іменниках. |
4. |
07.09 |
Прикметник. Голосні у відмінкових закінченнях. Уживання прикметників у прямому й переносному значеннях |
5. |
12.09 |
УМ №2. Основні правила спілкування (практично). Різновиди спілкування: усне й письмове, монологічне й діалогічне. Мета спілкування й адресат мовлення. Створення діалогів. |
6. |
13.09 |
Числівник. Текст. Складання та редагування висловлювання на основі власного досвіду |
7. |
14.09 |
УМ 3. Текст як продукт мовленнєвої діяльності. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту. Мікротема. Читання мовчки текстів різних стилів |
8. |
15.09 |
Займенник. Лексикологія. Уживання вивчених частин мови як синонімів і антонімів |
9. |
19.09 |
Дієслово. Не з дієсловами. |
10. |
20.09 |
Дієслово. Правопис -шся, -ться у кінці дієслів. Голосні в особових закінченнях |
11. |
21.09 |
Прислівник. Правопис вивчених прислівників. Розігрування діалогів |
12. |
26.09 |
Прийменник. Правопис. Написання прийменників з іншими частинами мови. Використання прийменників для зв’язку слів у реченні |
13. |
27.09 |
Сполучник. Використання сполучників і, та, й а, але для зв’язку слів у реченні |
14. |
28.09 |
Контрольна робота № 1 з теми «Вступ. Повторення вивченого в початкових класах» (Диктант) |
II. |
Відомості з синтаксису та пунктуації | |
15. |
29.09 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова, його форми та речення. Головне й залежне слово в словосполученні. |
16. |
03.10 |
Словосполучення лексичні й фразеологічні (практично). Граматична помилка та її умовне позначення (практично). Лексикологія. |
17. |
04.10 |
Урок мовлення №4. Структура тексту (вступ, основна частина, кінцівка). Абзац. Ключові слова в тексті. Ознайомлення з вимогами до мовлення. |
18. |
05.10 |
Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення) |
19. |
10.10 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, спонукальні. Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень. Пунктуаційна помилка |
20. |
11.10 |
Тренувальні вправи з теми «Словосполучення. Головні члени речення». Текст. |
21. |
12.10 |
Урок мовлення № 5. Усна й письмова форми тексту. Простий план готового тексту. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру
|
22. |
13.10 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. Способи їх вираження |
23. |
24.10 |
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина |
24. |
25.10 |
Речення. Головні й другорядні члени речення. Текст |
25. |
26.10 |
Урок мовлення № 6. Стилі мовлення (загальне ознайомлення). |
26. |
27.10 |
Текст. Удосконалення вмінь будувати висловлення типу роздуму, розповідати короткі історії |
27. |
31.10 |
Урок мовлення № 7. Типи мовлення (різновиди текстів): розповідь, опис, роздум
|
28. |
01.11 |
Контрольна робота № 2 з теми «Словосполучення. Речення. Головні й другорядні члени речення» (Тестові завдання) |
29. |
02.11 |
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Розділові знаки |
30. |
07.11 |
Урок мовлення № 8. Особливості аудіювання як виду мовленнєвої діяльності. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин
|
31. |
|
Речення з однорідними членами. Узагальнюване слово при однорідних членах речення. Читання мовчки текстів різних стилів мовлення |
|
|
Культура мовлення. Правильне інтонування речень з однорідними членами. Слухання-розуміння текстів різних стилів і типів мовлення |
|
|
Звертання. Роль звертань у реченні (практично). Правопис. Розділові знаки при звертанні. |
|
|
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами (практично). |
|
|
Складні речення зі сполучниковим і сполучниковим зв’язком. |
|
|
|
|
|
|
|
Пряма мова. Діалог | |
38. |
|
Урок мовлення № 10. Контрольний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису тварин
|
|
|
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові. Текст. Удосконалення вмінь складати висловлювання типу опису й розповіді |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Лексикологія | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
92. |
*** |
|
93. |
*** |
|
94. |
*** |
|
VI. |
Будова слова | |
95. |
*** |
|
96. |
*** |
|
97. |
*** |
|
98. |
*** |
|
99. |
*** |
|
100. |
*** |
|
101. |
*** |
|
102. |
*** |
|
103. |
*** |
|
104. |
*** |
|
105. |
*** |
|
106. |
*** |
|
VII. |
Повторення й узагальнення в кінці року | |
107. |
*** |
|
108. |
*** |
|
109. |
*** |
|
110. |
*** |
|
111. |
*** |
|
112. |
*** |
|
113. |
*** |
|
114. |
*** |
|
115. |
*** |
|
116. |
*** |
|
117. |
*** |
|
118. |
*** |
|
119. |
*** |
|
120. |
*** |
|
121. |
*** |
|
122. |
*** |
|