17.09. 2012.

Між учнями 8, та 9 класів було проведено вікторину на тему: «Моя безпека – запорука мого здоров’я». Вікторина проводилась в формі «Брейн – рингу», тобто , вчителем задавалося питання, а учасники команди відповідали на нього. Відповідав учасник  котрий швидше за інших підняв руку. Таким чином, за повну відповідь, команда отримувала 1 заліковий бал. Коли відповідь була неповною, або не вірною,  іншій команді надавалося право відповісти, відповідно за доповнення, нараховувалось 0,5 бала, за правильну відповідь – 1 бал. Питання вікторини, не носили системного характеру, а були вибрані вибірково з усього курсу Основ здоров’я з  програмового матеріалу який вивчається з 5 по 9 клас.  Дана методика сприяє розвитку пам’яті,  умінню блискавично приймати рішення в різних надзвичайних ситуаціях, де від швидкості прийняття рішення залежить безпека людини.  

 

Питання вікторини «Моя безпека – запорука мого здоров'я, у 8 – 9 класах.

1.               Перечисліть первинні засоби пожежогасіння?

2.               Яким вогнегасником потрібно гасити електричну проводку, чому.?

3.               Перечислити засоби захисту органів дихання?

4.               Як позначають наземний пішохідний перехід на місцевості?

5.               Зі скількох років дозволяється керувати велосипедом?

6.               За яких умов можна перевозити дітей на передньому, пасажирському сидінні легкового автомобіля?

7.               Від яких умов залежить гальмівний шлях автомобіля?

8.               Перерахувати засоби безпеки легкового автомобіля?

9.               Як ви розумієте поняття :  «криміногенна ситуація».

10.        Чим обов’язково повинен бути обладнаний велосипед?

11.        Чому в загазованих приміщеннях не можна вмикати світло?

12.        Як правильно надати допомогу потопаючому?

13.        Перерахувати основні шкідливі речовини тютюнового диму?

14.        Які органи людини, в першу чергу, вражає алкоголь?

15.        Для чого в автомобільній аптечці мають бути гумові рукавички?

16.        Як  правильно надати допомогу потерпілому від електричного струму?

17.        Розповісти правила безпечного поводження з речовинами побутової хімії?

18.        Як правильно надати допомогу при венозній, та артеріальній кровотечі?

19.        Як правильно надати першу, домедичну допомогу при отруєнні неякісною їжею?

20.        Що забороняється пасажирові громадського транспорту (автобус, тролейбус, трамвай, метро)?