Тестові завдання

Микола Вороний.
Поема «Євшан – зілля»

1. Вороний – гімназист разом з іншими учнями організував гурток
а) «Український народ»;
б) «Українська мова»;
в) «Українська громада».
2. Глибоко патріотичний вірш «За Україну» М.Вороний написав під впливом
а) Лютневої революції 1917 року в Петрограді;
б) Жовтневої революції 1917 року в Петрограді;
в) створення УНР.
3. За жанром твір «Євшан – зілля» - це
а) вірш;
б) п’єса;
в) поема.
4. Половецький хан посилає до сина гудця тому, що той
а) має красивий голос;
б) словом, піснею своєю всіх до себе привертає;
в) вміє добре складати пісні.
5. Слова гудця не вражають сина, бо він
а) забув уже і батька, і родину;
б) поспішає на полювання;
в) живе у розкоші.
6. Співець дає юнакові понюхати бадилля
а) безсмертника;
б) євшан – зілля;
в) ковили.
7. Зображення подій супроводжується
а) прологом;
б) епілогом;
в) авторськими ліричними відступами.
8. Манівцями ми блукаєм без дороги, бо в нас немає
а) сили, духу, що зрива на ноги;
б) євшан – зілля;
в) вірних товаришів.
9. Великий віршований твір із розгорнутим сюжетом, на тлі якого зображуються важливі події, яскраві, сильні характери персонажів, - це
а) балада;
б) поема;
в) ода.
10. Поему найчастіше відносять до жанру
а) ліричного;
б) ліро – епічного;
в) епічного.

11. Як розумієте рядки з поеми:

Краще в ріднім краї милім
Полягти кістьми, сконати,
Ніж в землі чужій, ворожій
В славі й шані пробувати!

12. Якою є головна думка поеми? Чому саме так вважаєте?