Читання мовчки

Хай вічно живе мрія!

1. З багатьох античних міфів автора найбільше вразили міфи про:
а) Персея й Геракла;
б) Прометея й Ікара;
в) Посейдона й Аїда;
г) Зевса й Геру.
2. Ікар піднісся надто близько до:
а) місяця;
б) зорі;
в) Юпітера;
г) сонця.
3. Автор мріяв піднятися на:
а) Успенську дзвіницю;
б) Покровську дзвіницю;
в) Софійську дзвіницю;
г) Михайлівську дзвіницю.
4. Досі люди піднімалися в небо лише на:
а) дирижаблях;
б) аеропланах;
в) повітряних кулях;
г) літаках.
5. Відважних людей, які піднімалися в небо на літальних маши¬нах, називали:
а) стюардами;
б) пілотами;
в) літунами;
г) авіаторами.
6. Про що повинен був розповідати лектор, на лекцію до якого не можна було протовпитися?
а) Про таємниці літальних машин;
б) про виготовлення літальних апаратів;
в) про авіаконструкторів;
г) про авіаторів, які облетіли навколо земної кулі.
7. Лектор продемонстрував:
а) літальну машину;
б) пропелер;
в) вертоліт;
г) повітряного змія.
8. Що стало модною іграшкою в магазинах?
а) Повітряний змій;
б) конструктор, за допомогою якого можна було скласти літачок;
в) пропелер;
г) макет літака.
9. І на думку не спадало, що прийде такий час, коли літак стане доступний кожному:
а) як спосіб пересування;
б) як вагон поїзда;
в) як автомобіль;
г) як фаетон.
10. Що відчув автор у ту мить, коли літак відірвався від землі?
а) Щастя;
б) радість;
в) піднесення;
г) страх.
11. Думці завжди передує:
а) любов;
б) мрія;
в) розум;
г) імпульс.
12. Мрія, як:
а) літак;
б) крила;
в) пропелер;
г) ракета.