Орієнтовне календарне планування
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ
Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі складено за програмою «Українська мова. 5—12 класи» (за ред. JI. В. Скуратівського ті ін.). — К.: Перун, 2005. — 176 с.
№
п/п |
Дата
проведення |
Тема
уроку |
Вступ | ||
1 |
|
Мова — найважливіший засіб
спілкування, пізнання і впливу |
ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ
ВИВЧЕНОГО. ПУНКТУАЦІЯ | ||
2 |
|
Словосполучення й речення.
Члени речення. Звертання. Вставні слова |
3 |
|
Просте і складне речення.
Пряма мова і діалог |
4 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 1. Усний стислий переказ розповідного тексту з
елементами опису місцевості в художньому стилі |
5 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 2. Письмовий стислий переказ розповідного
тексту з елементами опису місцевості в художньому
стилі |
СИНТАКСИС.
ПУНКТУАЦІЯ | ||
Словосполучення й
речення | ||
6 |
|
Словосполучення. Будова й
види словосполучень за способом вираження головного
слова |
7 |
|
Види речень за метою
висловлювання. Окличні речення. Розділові знаки в кінці
речення |
8 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 3. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста)
на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі |
9 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 4. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села,
міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі |
10 |
|
Речення двоскладні й
односкладні, прості і складні |
11 |
|
Порядок слів у реченні.
Логічний наголос |
|
|
|
12 |
|
Тематична контрольна робота
№ 1 (диктант). Контрольне аудіювання художнього
тексту |
Просте двоскладне
речення | ||
13 |
|
Підмет, способи його
вираження |
14 |
|
Простий
присудок |
15 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 5. Усний вибірковий переказ розповідного
тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в науковому
стилі |
16 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 6. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту
з елементами опису пам'ятки історії та культури в художньому
стилі |
17 |
|
Складений дієслівний
присудок |
18 |
|
Складений іменний
присудок |
19 |
|
Тире між підметом і
присудком |
20 |
|
Тематична контрольна робота
№ 2 (тестові завдання). Вивчальне читання
мовчки |
21 |
|
Означення узгоджене й
неузгоджене |
22 |
|
Прикладка як різновид
означення. Написання непоши- рених прикладок через дефіс. Прикладки, що
беруться в лапки |
23 |
|
Додаток як другорядний член
речення |
24 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 7. Усний твір- опис пам'ятки історії та культури за
картиною в публіцистичному стилі |
25 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 8. Письмовий твір-опис пам'ятки історії та культури
на основі особистих спостережень і вражень у художньому
стилі |
26 |
|
Види обставин. Порівняльний
зворот |
27 |
|
Узагальнення й
систематизація з теми «Другорядні члени
речення» |
28 |
|
Тематична контрольна робота
№ 3 (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного
стилю |
Односкладні й неповні
речення | ||
29 |
|
Означено-особові
речення |
30 |
|
Неозначено-особові
речення |
|
|
|
31 |
|
Узагальнено-особові
речення |
32 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 9. Усний стислий переказ тексту
публіцистичного стилю (на основі прослуханих радіо- і
телепередач) |
33 |
|
Безособові
речення |
34 |
|
Називні
речення |
35 |
|
Односкладні речення як
частини складного речення. Синтаксичний розбір односкладних
речень |
36 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 10. Усне повідомлення на тему про мову, що
вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу, в науковому
стилі |
37 |
|
Повні й неповні речення.
Тире в неповних реченнях |
38 |
|
Тематична контрольна робота
№ 4 (тестові завдання) |
Речення з
однорідними членами | ||
39 |
|
Однорідні члени речення із
сполучниковим, безсполучниковим і змішаним
зв'язком |
40 |
|
Речення з кількома рядами
однорідних членів |
41 |
|
Однорідні й неоднорідні
означення |
42 |
|
Кома між однорідними
членами речення |
43 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 11. Письмовий твір-роздум на морально-етичну (чи
суспільну) тему в публіцистичному стилі |
44 |
|
Узагальнювальні слова в
реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних
словах |
45 |
|
Тематична контрольна робота
№ 5 (диктант). Контрольне аудіювання тексту публіцистичного
стилю |
Речення із
звертаннями, вставними словами | ||
46 |
|
Звертання непоширені й
поширені |
47 |
|
Розділові знаки в реченнях
із звертаннями |
48 |
|
Вставні слова і
словосполучення, їх види за значенням |
49 |
|
Розділові знаки в реченнях
із вставними словами |
50- 51 |
|
Уроки розвитку
комунікативних умінь № 12-13. Письмовий докладний переказ тексту
художнього стилю із творчим
завданням |
|
|
|
52 |
|
Вставні речення, розділові
знаки при них |
53 |
|
Узагальнення й
систематизація з теми «Речення із звертаннями і вставними
словами» |
54 |
|
Тематична контрольна робота
№ 6 (тестові завдання) |
Речення з
відокремленими членами | ||
55 |
|
Поняття про
відокремлення |
56 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 14. Конспектування як різновид стислого
переказу прочитаного науково-навчального
тексту |
57 |
|
Відокремлені й
невідокремлені означення, способи їх вираження |
58 |
|
Розділові знаки в реченнях
з відокремленими означеннями |
59 |
|
Відокремлені
прикладки |
60 |
|
Відокремлені додатки.
Розділові знаки в реченнях з відокремленими
додатками |
61 |
|
Відокремлені обставини,
способи їх вираження |
62 |
|
Розділові знаки в реченнях
з відокремленими обставинами |
63 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 15. Письмовий твір-оповідання з обрамленням на
основі почутого |
64 |
|
Відокремлені уточнювальні
члени речення. Розділові знаки в реченнях з уточнювальними
членами |
65 |
|
Узагальнення й
систематизація з теми «Відокремлені члени
речення» |
66 |
|
Тематична контрольна робота
№ 7 (диктант). Контрольне читання мовчки тексту наукового
стилю |
ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ
РОКУ | ||
67 |
|
Просте неускладнене
речення. Розділові знаки в ньому |
68 |
|
Урок розвитку
комунікативних умінь № 16. Ділові папери.
Протокол |
69 |
|
Розділові знаки у простому
ускладненому реченні |
70 |
|
Підбиття підсумків за
рік |