Орієнтовне календарне планування

ukr_1.gif

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У 8 КЛАСІ

 

   Календарно-тематичне планування уроків української мови у 8 класі скла­дено за програмою «Українська мова. 5—12 класи» (за ред. JI. В. Скуратівського ті ін.). — К.: Перун, 2005. — 176 с.

 

№ п/п

Дата проведення

Тема уроку

Вступ

1

 

Мова — найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу

ПОВТОРЕННЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ПУНКТУАЦІЯ

2

 

Словосполучення й речення. Члени речення. Звертан­ня. Вставні слова

3

 

Просте і складне речення. Пряма мова і діалог

4

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 1. Усний стис­лий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

5

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 2. Письмо­вий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ

Словосполучення й речення

6

 

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способом вираження головного слова

7

 

Види речень за метою висловлювання. Окличні речен­ня. Розділові знаки в кінці речення

8

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 3. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особис­тих спостережень і вражень у художньому стилі

9

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 4. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі

10

 

Речення двоскладні й односкладні, прості і складні

11

 

Порядок слів у реченні. Логічний наголос

 

 

12

 

Тематична контрольна робота № 1 (диктант). Контроль­не аудіювання художнього тексту

Просте двоскладне речення

13

 

Підмет, способи його вираження

14

 

Простий присудок

15

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 5. Усний вибір­ковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в науковому стилі

16

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 6. Письмовий вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в художньому стилі

17

 

Складений дієслівний присудок

18

 

Складений іменний присудок

19

 

Тире між підметом і присудком

20

 

Тематична контрольна робота № 2 (тестові завдання). Вивчальне читання мовчки

21

 

Означення узгоджене й неузгоджене

22

 

Прикладка як різновид означення. Написання непоши- рених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки

23

 

Додаток як другорядний член речення

24

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 7. Усний твір- опис пам'ятки історії та культури за картиною в публі­цистичному стилі

25

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 8. Письмовий твір-опис пам'ятки історії та культури на основі осо­бистих спостережень і вражень у художньому стилі

26

 

Види обставин. Порівняльний зворот

27

 

Узагальнення й систематизація з теми «Другорядні чле­ни речення»

28

 

Тематична контрольна робота № 3 (тестові завдання). Контрольне читання мовчки тексту публіцистичного стилю

Односкладні й неповні речення

29

 

Означено-особові речення

30

 

Неозначено-особові речення

 

 

31

 

Узагальнено-особові речення

32

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 9. Усний стис­лий переказ тексту публіцистичного стилю (на основі прослуханих радіо- і телепередач)

33

 

Безособові речення

34

 

Називні речення

35

 

Односкладні речення як частини складного речення. Синтаксичний розбір односкладних речень

36

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 10. Усне пові­домлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу, в науковому стилі

37

 

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

38

 

Тематична контрольна робота № 4 (тестові завдання)

Речення з однорідними членами

39

 

Однорідні члени речення із сполучниковим, безсполуч­никовим і змішаним зв'язком

40

 

Речення з кількома рядами однорідних членів

41

 

Однорідні й неоднорідні означення

42

 

Кома між однорідними членами речення

43

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 11. Письмовий твір-роздум на морально-етичну (чи суспільну) тему в публіцистичному стилі

44

 

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними чле­нами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах

45

 

Тематична контрольна робота № 5 (диктант). Контроль­не аудіювання тексту публіцистичного стилю

Речення із звертаннями, вставними словами

46

 

Звертання непоширені й поширені

47

 

Розділові знаки в реченнях із звертаннями

48

 

Вставні слова і словосполучення, їх види за значенням

49

 

Розділові знаки в реченнях із вставними словами

50-

51

 

Уроки розвитку комунікативних умінь № 12-13. Пись­мовий докладний переказ тексту художнього стилю із творчим завданням

 

 

 

52

 

Вставні речення, розділові знаки при них

53

 

Узагальнення й систематизація з теми «Речення із звер­таннями і вставними словами»

54

 

Тематична контрольна робота № 6 (тестові завдання)

Речення з відокремленими членами

55

 

Поняття про відокремлення

56

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 14. Конспекту­вання як різновид стислого переказу прочитаного нау­ково-навчального тексту

57

 

Відокремлені й невідокремлені означення, способи їх вираження

58

 

Розділові знаки в реченнях з відокремленими означен­нями

59

 

Відокремлені прикладки

60

 

Відокремлені додатки. Розділові знаки в реченнях з відокремленими додатками

61

 

Відокремлені обставини, способи їх вираження

62

 

Розділові знаки в реченнях з відокремленими обстави­нами

63

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 15. Письмовий твір-оповідання з обрамленням на основі почутого

64

 

Відокремлені уточнювальні члени речення. Розділові знаки в реченнях з уточнювальними членами

65

 

Узагальнення й систематизація з теми «Відокремлені члени речення»

66

 

Тематична контрольна робота № 7 (диктант). Контроль­не читання мовчки тексту наукового стилю

ПОВТОРЕННЯ В КІНЦІ РОКУ

67

 

Просте неускладнене речення. Розділові знаки в ньому

68

 

Урок розвитку комунікативних умінь № 16. Ділові папе­ри. Протокол

69

 

Розділові знаки у простому ускладненому реченні

70

 

Підбиття підсумків за рік