К.р. Тестові завдання
Урок №21.
Тема. Складносурядне речення. Контрольна робота. Тестові завдання.
Мета:
оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складносурядне
речення»; з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною
теорією.
Тип уроку: урок оцінювання навчальних
досягнень учнів.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Ознайомлення з темою і метою роботи
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Ознайомлення із критеріями оцінювання тестових завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо виконання їх.
ІV. Виконання тестових завдань за варіантами
V. Підсумок уроку
VІ. Домашнє завдання
Змоделювати пари складносурядних речень, частини яких з’єднано сполучником
та: а) у значенні протиставного; б) у
значенні єднального.
Змоделювати складносурядні речення,
які виступали б граматичними синонімами. Зробити письмовий синтаксичний розбір
одного з
речень.