К.р. Тестові завдання

 

Урок №21.

Тема. Складносурядне речення. Контрольна робота. Тестові завдання.

Мета:  оцінити рівень навчальних досягнень дев’ятикласників з розділу «Складносурядне речення»;  з’ясувати можливі недоліки в ході опанування мовною теорією.
Тип уроку:  урок оцінювання навчальних досягнень учнів.

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

ІІ. Ознайомлення з темою і метою роботи

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

Ознайомлення  із  критеріями  оцінювання  тестових  завдань закритої  й  відкритої  форми. Проведення  інструктажу щодо  виконання  їх.

ІV. Виконання тестових завдань за варіантами

Варіант І.

Варіант ІІ.

V. Підсумок уроку

VІ. Домашнє завдання

  Змоделювати пари складносурядних речень, частини яких з’єднано  сполучником та:  а)  у  значенні  протиставного;  б) у значенні  єднального.
  Змоделювати складносурядні речення, які виступали б граматичними синонімами. Зробити письмовий синтаксичний розбір одного  з речень.