ЗМІСТ
Вступ
Урок № 1
Краса й багатство української мови
Урок № 2
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 1.
Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складові
Урок № 3
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 2.
Жанри мовлення, особливості їх побудови. Навчальне аудіювання тексту художнього стилю
Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого в 5 класі
Урок № 4
Словосполучення й речення. Просте речення. Головні члени речення
Урок № 5
Звертання, вставні слова, однорідні члени речення. Розділові знаки в простому реченні
Урок № 6
Складне речення. Пряма мова
Урок № 7
Структура тексту. Тема й основна думка тексту. Види зв’язку речень у тексті
Урок № 8
Типи і стилі тексту. Поняття про офіційно-діловий стиль
Урок № 9
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 3.
Текст, його основні ознаки. Структурні особливості тексту. Навчальне читання мовчки тексту-роздуму художнього стилю
Урок № 10
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 4.
Навчальний письмовий докладний переказ художнього тексту-роздуму
Урок № 11
Тематична контрольна робота № 1 з розділу «Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого» (диктант).
Контрольне аудіювання художнього тексту монологічного характеру
Лексикологія
Урок № 12
Групи слів за їх походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова
Урок № 13
Робота із тлумачним словником української мови і словником іншомовних слів
Урок № 14
Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми
Урок № 15
Уживання застарілих слів і неологізмів у мовленні, визначення їх ролі у текстах різних стилів
Урок № 16
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 5.
Типи мовлення. Особливості побудови опису приміщення і природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення
Урок № 17
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 6.
Навчальний усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення
Урок № 18
Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені слова, діалектизми, професійні слова і терміни, просторічні слова, жаргонізми
Урок № 19
Стилістична роль діалектизмів, професійних слів, термінів, просторічних слів і жаргонізмів
Урок № 20
Офіційно-ділова лексика
Урок № 21
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 7.
Ділові папери. План роботи
Урок № 22
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 8.
Ділові папери. Оголошення
Урок № 23
Тематична контрольна робота № 2 з розділу «Лексикологія»
(тестові завдання)
Словотвір. Орфографія
Урок № 24
Змінювання і творення слів. Основні способи словотвору
Урок № 25
Творення нових слів префіксальним, суфіксальним, префіксально-суфіксальним, безафіксним способами,
складанням основ. Перехід слів з однієї частини мови в іншу
Урок № 26
Поняття про словотвірний словник. Творення відомих слів, а також поетичних неологізмів
Урок № 27
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 9.
Контрольний письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення
Урок № 28
Зміни приголосних при творенні слів-іменників із суфіксами -ин(а) від прикметників на -ськ(ий), -цьк(ий); буквосполученням -чн- (-шн-)
Урок № 29
Зміни приголосних при творенні відносних прикметників із суфіксами -ськ-, -цьк-, -зьк- та іменників із суфіксами -ств(о), -зтв(о), -цтв(о)
Урок № 30
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 10.
Контрольний усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень
Урок № 31
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 11.
Навчальний письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі
Урок № 32
Складні слова. Сполучні о,еу складних словах. Правопис складних слів разом і через дефіс
Урок № 33
Творення і правопис складноскорочених слів
Урок № 34
Написання слів з пів-. Словотворчий аналіз самостійних частин мови
Урок № 35
Тематична контрольна робота № 3 з розділу «Словотвір. Орфографія» (Тестові завдання).
Контрольне читання мовчки тексту монологічного характеру наукового стилю
Морфологія. Орфографія
Урок № 36 Загальна характеристика частин мови
Іменник
Урок № 37
Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок № 38
Іменники — назви істот і неістот. Іменники загальні й власні
Урок № 39
Велика буква і лапки у власних назвах. Система тренувальних вправ
Урок № 40
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 12.
Контрольний усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
Урок № 41
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 13.
Контрольний письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи
Урок № 42
Рід іменників. Іменники спільного роду
Урок № 43
Число іменників. Іменники, що мають форму тільки однини чи множини
Урок № 44
Відмінки іменників, їх значення
Урок № 45
Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни
Урок № 46
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 14.
Навчальний усний твір-опис природи на основі особистих вражень у художньому стилі
Урок № 47
Особливості творення іменників. Морфологічний розбір іменників
Урок № 48
Тематична контрольна робота № 4 з розділу «Іменник як частина мови» (тестові завдання)
Правопис іменників
Урок № 49
Відмінювання іменників першої відміни
Урок № 50
Відмінювання іменників другої відміни
Урок № 51
Відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку. Буква-а(-я),-у(-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду
Урок № 52
Правопис іменників І і ІІ відмін у кличному відмінку
Урок № 53
Відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін
Урок № 54
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 15.
Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація. Складний план готового тексту і простий план власного висловлювання
Урок № 55
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 16.
Навчальний усний твір-оповідання за жанровою картиною
Урок № 56
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 17.
Навчальний письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі
Урок № 57
Букви е,и,ів суфіксах -ечок(-єчок),-ечк(а),-ичок,-ичк(а), -інн(я),-енн(я),-н(я),-инн(я),-ив(о),-ев(о)
Урок № 58
Правопис незмінюваних іменників. Відмінювання іменників, що мають форму лише множини
Урок № 59
Не з іменниками
Урок № 60
Написання й відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові
Урок № 61
Тематична контрольна робота № 5 з розділу «Відмінювання й правопис іменників» (диктант)
Прикметник
Урок № 62
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок № 63
Групи прикметників за значенням
Урок № 64
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. Повні й короткі форми прикметників
Урок № 65
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 18.
Навчальний письмовий докладний переказ художнього стилю з творчим завданням
Урок № 66
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення
Урок № 67
Творення форм вищого й найвищого ступенів порівняння якісних прикметників
Урок № 68
Прикметники твердої і м’якої груп. Відмінювання прикметників
Урок № 69
Творення прикметників. Перехід прикметників в іменники. Морфологічний розбір прикметників
Урок № 70
Тематична контрольна робота № 6 з розділу «Прикметник як частина мови» (тестові завдання).
Контрольне аудіювання тексту-розповіді наукового стилю
Правопис прикметників
Урок № 71
Відмінювання прикметників твердої і м’якої груп
Урок № 72
Написання прикметників із суфіксами -еньк-,-есеньк-, -ісіньк-,-ськ-,-цьк-,-зьк-
Урок № 73
Букви е,о, иу прикметникових суфіксах -ев- (-єв-),-ов-, -ин- (-ін-),-ичн- (-ічн-)
Урок № 74
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 19. Усне повідомлення на лінгвістичну тему
Урок № 75
Написання нез прикметниками
Урок № 76
Написання -н-і -нн-у прикметниках
Урок № 77
Написання складних прикметників разом і через дефіс
Урок № 78
Написання прізвищ прикметникової форми
Урок № 79
Тематична контрольна робота № 7 з розділу «Відмінювання й правопис прикметників» (диктант).
Контрольне читання мовчки тексту діалогічного характеру
Числівник
Урок № 80
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок № 81
Числівники кількісні (на позначення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові
Урок № 82
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 20.
Навчальний письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі
Урок № 83
Числівники прості, складні й складені. Роздільне написання складених числівників
Урок № 84
Відмінювання кількісних числівників (система вправ)
Урок № 85
Буква ьна кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. Уживання кількісних числівників з іменниками
Урок № 86
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників на -тисячний
Урок № 87
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 21. Контрольний усний вибірковий переказ тексту наукового стилю
Урок № 88
Творення числівників. Морфологічний розбір числівників
Урок № 89
Тематична контрольна робота № 8 з розділу «Числівник, його відмінювання й правопис» (тестові завдання)
Займенник
Урок № 90
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль
Урок № 91
Розряди займенників за значенням
Урок № 92
Особові займенники, їх відмінювання. Зворотний займенник себе
Урок № 93
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 22. Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей
Урок № 94
Відносні й питальні займенники, їх відмінювання
Урок № 95
Заперечні й неозначені займенники, їх відмінювання
Урок № 96
Написання разом і через дефіс неозначених і заперечних займенників. Написання займенників з прийменниками окремо
Урок № 97
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 23. Складання й розігрування діалогів
Урок № 98
Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників
Урок № 99
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. Морфологічний розбір займенників
Урок № 100
Тематична контрольна робота № 9 з розділу «Займенник, його відмінювання й правопис» (тестові завдання)
Повторення в кінці року
Урок № 101
Узагальнення й систематизація вивченого з лексикології
Урок № 102
Узагальнення й систематизація вивченого зі словотвору й орфографії
Урок № 103
Урок розвитку комунікативних умінь і навичок № 24.
Контрольний письмовий твір-оповідання на основі побаченого
Урок № 104
Узагальнення й систематизація вивченого з морфології та орфографії
Урок № 105
Підбиття підсумків за рік